SraLice

Consultori de la Sra. Licè

De qui és sa panera?

Sra. Licé, no sabeu lo angoixat que som. Tenc un dilema que no sé com solucionar i m’agradaria que me donéssiu el vostre consell professional.

Estic a punt d’arribar a les quaranta primaveres i no sé com estrenar-me, no sé si m’entén. Mem, que jo, sa ximbomba l’he tocada des de fa molt, però el pare fa anys que m’insisteix en que m’iniciï en s’homosexualisme. Jo no estic gaire segur d’això, som massa delicat com per deixar que em barrinin sa panera. Tenc s’opció de practicar amb una cosina que ve a veure’m seguit, però no sabria com treure-li es tema, que encara que tengui un pitram que no t’ho acabes, està casada i és molt empegueïda.

Què m’aconsella sra. Licé? Estic en un sinviure.

Frare Sinto es Cossier

Estimado Señor Cossier,

Por su firma, podría deducir que es usted un clérigo, suponiendo que sea sólo un alias, uno desafortunado déjeme comentar, procedo a responder a la cuestión, pues no es mi labor ni posición juzgar primero sin resolver la duda después.

Me dice usted que tiene cerca de cuarenta años y aún es virgen, nada más lejos de avergonzarse puede estar seguro de que a su edad cuenta con la madurez y el empuje necesarios para, con un poco de orientación, atinar en el blanco. Por otro lado le comento, querido Sinto, en cuanto a la masturbación le diré que, igual que las flatulencias, todo el mundo las practica pero, no las airea o no debería. Con respecto a su orientación, diría que no es asunto de su padre, pruebe a decirle dónde se cuelga Caperucita la cestita, si me permite el chascarrillo, ya que le inquieta la suya propia, seguro que él capta el mensaje. Y por último, si me permites tutearte Frare, con respecto a tu prima te diré, de tener opciones de practicar con ella no habrías llegado a los cuarenta en estas circunstancias ¿no crees? Mira, no. Deja de contemplar la pechera de tu prima hermana y a lo mejor deja de poner cara de circunstancias y te presenta una amiga y te estrenas.

Aténtamente,

Senyora Licè.

Comparteix
El rotllo de les galetes. Empram les galetes per veure estadístiques de qui ens visita i coses d\'aquestes que fa tothom. De moment no posam publicitat i contingut dels social media, però com que no sabem si en posarem alguna vegada i ens fa una mandra monumental escriure aquest text doncs ho deixam per si el cas. Si no coneixes del que estem parlant pots trobar tota la informació sobre la privadesa d\'aquest lloc web aquí o fer clic al botó d\'acceptar, cosa que fa el 99,99% de la gent sense haver mirat res de res. Si ans al contrari no estàs d\'acord amb la política de privadesa tanca la web i comença a córrer allunyant-te el més possible de qualsevol aparell electrònic connectat a la xarxa.    Configurar y més informació
Privacidad